Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Psikiyatri Hemşireliği Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. ZEKİYE ÇETİNKAYA DUMAN |
Dersi Alan Birimler |
Psikiyatri Hemşireliği Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Dersin amacı; birey aile ve toplumu biyo- psikososyal boyutları ile ele alabilecek, ruh sağlığını koruma ve geliştirmeye yönelik kavram ve modeller bilgisini uygulama ile birleştirebilecek, ruhsal bozukluğu olan bireyler ve ailelerinin bakım sorumluluğunu üstlenebilecek, etik ilkelere duyarlı, sorumluluklarının bilincinde, sorun çözme ve eleştirel düşünme becerisi gelişmiş psikiyatri hemşiresi yetiştirmektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Stuart, G.W. (2009) Principles and Practice of Psychiatric Nursing. Mosby Elsevier, Missouri, USA. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Sunum, tartışma, soru-cevap, vaka sunumu, kavram haritası, film izleme |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Sınavlarda; yorumlama, hatırlama, karar verme, açıklama, sınıflama , bilgileri birleştirme becerileri değerlendirilmektedir. |
Değerlendirme Kriteri |
Sınavlarda; yorumlama, hatırlama, karar verme, açıklama, sınıflama , bilgileri birleştirme becerileri değerlendirilmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Prof.Dr. Zekiye Çetinkaya Duman |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|