Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Biyokimya Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. SEZER UYSAL |
Dersi Alan Birimler |
Biyokimya Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Enzimler, metabolizmanın temel olan biyolojik katalizörlerdir. Bu dersin amacı, enzimlerin genel özelliklerini, kataliz mekanizmalarını, metabolizmadaki rollerini ve düzenlenmelerini irdelemek; enzim kinetiğini ve inhibisyon türlerini kavratmak ve bunun yanı sıra bazı olgular üzerinden sık görülen enzim defektlerini değerlendirmektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Harper s Illustrated Biochemistry 28th Edition, 2009 , Murray, Bender, Rotham, Kennelly |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders, kuramsal, olgu tartışması ve uygulama komponentlerinden oluşacak ve bu etkinlikler, iç içe, biribiri ile örülmüş olarak ele alınacaktır. Ders, interaktif yöntemlerle işlenecektir. Öğrencilerin, verilen kaynaklardan yararlanarak derse önceden okumuş olarak gelmeleri beklenmektedir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Kavrama, öğrenme, analiz etme, karşılaştırma, uygulama, interaktif katılım |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse öğrencilerin konuyu okumuş olarak gelmeleri beklenmektedir. Mazeret durumlarında ders öğretim üyesini önceden bilgilendirmesi beklenmektedir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Gul.guner@deu.edu.tr Telefon: 412 44 03 GSM: + 533 749 17 96 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Pazartesi 12.30-13:30 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|