Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Tıbbi Biyoloji ve Genetik Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. HAKKI OGÜN SERCAN |
Dersi Alan Birimler |
Biyokimya Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, öğrencilerin biyoinformatik ve rekombinant DNA teknolojileri hakkında temel bilgiye sahip olabilmelerini, in silico DNA , RNA ve protein bilgilerine ulaşabilme ve analiz becerisi kazanmalarını, temel DNA, RNA ve protein analiz yöntemlerini anlayabilme ve uygulayabilme yetisi kazanmalarını hedeflemektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: Current Protocols in Molecular Biology, Wiley, Online ISBN: 9780471142720 , Bioinformatics for Dummies, second ed., Claveria Notredame. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Sunum: Teorik bilgiler sunum olarak öğretim üyesi tarafından verilecektir |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
* Burada öğrencinin sınıf içi derse katılımı, ders sırasında belirlenen küçük çalışma sorularına hazırlanması, tartışılmış konular hakkında örnekleme yapabilmesi değerlendirilecektir. Yazılı bir ödev hazırlaması beklenmemektedir. |
Değerlendirme Kriteri |
ÖÇ 1-3: Öğrencinin kendi başına, temel biyoinformatik veritabanlarını kullanarak genetik bilgiye ulaşabilme yeteneği, kendisine uygulanacak quiz ve bilgisayar başı uygulama sınavları ile değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
+232 4124609 E-posta: esra.erdal@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|