Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Hastane ve Sağlık Kuruluşları Yönetimi Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. ÖMÜR NECZAN ÖZMEN |
Dersi Alan Birimler |
Hastane ve Sağlık Kuruluşları Yönetimi Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı insan kaynakları yönetimi temel teorileri ve uygulamalarını tanımlamak, insan kaynakları yönetiminin sağlık kuruluşları için nasıl uygulanabileceği açıklamak, sağlık kuruluşları stratejik planında insan kaynaklarının nasıl kullanılabileceğini anlamak, sağlık kuruluşlarında insan kaynaklarının yasal çerçevesini tartışmaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Barutçugil, İsmet. 2006. Stratejik İnsan Kaynakları Yönetimi. 6.Baskı. Kariyer Yayıncılık İletişim. İstanbul |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Katılımcıların ders planındaki ve sınıfta ilan edilen konuları önceden hazırlamaları, istenilen raporları düzenlemeleri, istenilen araştırmaları yapmaları, görüşlerini açıklamaları, analitik düşünce sistemi ile değerlendirme yapmaları, örnek olaylar, Simülasyon, rol oynama, grup çalışmaları, makale değerlendirmeyi içeren interaktif bir yöntemle gerçekleştirilecektir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derslere en az %70 devam zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
omur.ozmen@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|