Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. MEHMET ÇAKMAKÇI |
Dersi Alan Birimler |
Nanobilim ve Nanomühendislik Doktora |
Dersin Amacı |
Nanoteknoloji ile ilgili yasal, politik, düzenleyici ve ticari konularla çalışmalar için öncelikle öncelikle naoteknolijnin dayandığı bilimsel temelleri ve nanoteknolojinin potansiyel uygulamalarını anlamak gerekir. Bu derste nanoteknoloji ile üretim için nanoteknolojide ticaret, politika, düzenleme ve uygulamaları ve ayrıca projct yönetimi konuları üzerinde durularak, ilgili temel ilke ve teknikler öğrencilere aktarılacaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
I. KAYNAK KİTAP : Miller , John C., Serrato, Ruben M., Represas-Cardenas, |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Bu ders, anlatımı ve tartışma biçiminde yapılacaktır. Tüm öğrencilerin derslere ve tartışma oturumlarına katılmaları gerekmektedir. Dersin yanı sıra, grup sunumları o hafta için atanan gruplar tarafından hazırlanacak ve sunulacaktır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Dersin uygulamalar bölümünde ise iki ödev hazırlanacaktır. Ödevlerin ortalaması bir not olarak kabul edilecek, dersin bir ara sınav notuyla birlikte, üç notun ortalaması yıl içi notunu belirleyecektir. Ödev notu ortalamasının % 15 i, yıl içi notunun % 35 i ve yarıyıl sonu sınav notunun % 50 si başarı notunu belirleyecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
mehmet.cakmakci@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|