Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
Lojistik Mühendisliği Tezsiz Yüksek Lisans (İ.Ö) |
Dersin Amacı |
Ulaştırma sistemlerin kesişim noktasında yer alan bir lojistik merkez olarak limanların taşıdığı önemin kavranması, Limanla ilgili temel kavram ve bilgilerin kazanılması, Terminal ve diğer liman tesislerinin tanınması. Eğitim çıktılarını destekleyecek şekilde liman işletmeciliği ve yönetimi alanındaki konuların tartışılması ve öğrenilmesi, ilgili alanda uygulamalarda karşılaşılabilecek sorunları çözme konusunda analitik yaklaşımlar gösterebilme yetkinliğinin kazanılması. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Temel işletme kaynakları, denizcilik ve lojistik kaynakları, ulusal ve uluslararası ekonomik örgütlerin veri kaynakları. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Literatür tarama, veri analizi, vaka çalışmaları ve sunumlar |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Lojistik ve deniz ulaştırması alanında Liman ve Terminal İşletme kapsamında Bilimde Uzmanlık düzeyinde bilgi, beceri ve yetkinliklere sahip olma, araştırma, inceleme, yorumlama, sözlü ve yazılı ifade becerileri ve yetkinlikleri değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Prof.Dr. Hakkı KİŞİ |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Salı, 16.00 - 17.30 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|