Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. ŞEBNEM GÖKÇEN |
Dersi Alan Birimler |
Kentsel Tasarım Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Kültürlerarası etkileşimlere ve çatışmalara ev sahipliği yapan Akdeniz i, kültürel, coğrafi, fiziksel ve sosyo-ekonomik ilişkiler ağı üzerinden okumayı hedefleyen ders, Akdeniz havzasındaki kent ve mimarlıkları çok-kültürlülük, çok-kimliklilik, kozmopolitanizm... vb çoğul yapıları üzerinden irdelemeyi hedeflemektedir. Gerçekleştirilmesi hedeflenen çoklu okumaların, yere ait kapsamlı analitik çözümlemeler içeren sunum ve raporlarla belgelenmesi hedeflenmektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
ALTIOK, M. (2013). Mittelmeerland: An Urban Portrait of the Mediterranean, Lars Müller Verlag. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Çalışma raporu ve sunumlar, öğrencinin konuyu ve problemi ele alışındaki özgünlüğüne, araştırma, rapor ve sunumlardaki derinliğine ve yeterliliğine göre değerlendirilecektir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Çalışma raporu ve sunumlar, öğrencinin konuyu ve problemi ele alışındaki özgünlüğüne, araştırma, rapor ve sunumlardaki derinliğine ve yeterliliğine göre değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derse katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Doç. Dr. Deniz GÜNER |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Duyurulacaktır. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|