Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. MUHAMMET DUMAN |
Dersi Alan Birimler |
Deniz Jeolojisi ve Jeofiziği Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Deniz bilimleri alanında kıyıdan açıkdeniz ortamlarına kadar değişen aralıkta temel bilgilerin aktarılması. Denizel akustik verilerin kayıtlanması, işlenmesi ve yorumlanması konusunda yetenek ve beceri kazandırmak. Denizel araştırma yapan yerbilimcilere deniz tabanının kapsamlı araştırılmasını içeren ve ayni zamanda problem çözme, sunum ve karşılıklı iletişimin de dahil olduğu temel becerileri kazandırmak. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Bu ders, teorik ve bilgi transferi içeren ders ve İzmir Körfezi nde araştırma teknesi ile yapılacak olan denizel veri kaydı, işleme, derleme ve yorumlama uygulamaları şeklinde yapılacaktır. Bu aşamada; |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
1. Sınavlar |
Değerlendirme Kriteri |
1. Sınavlarda her bir bölümden bir ana konu yer alacaktır. Her bir konuya ilişkin bir ya da daha fazla soru sorulacaktır. Sınav sorularının puan değerlendirmesi öğretim üyesinin belirlediği puan sistemine göre gerçekleştirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
0232 2785565/119 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Salı, Perşembe; 13:00-15:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|