Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR.ÖĞR.ÜYESİ ATİLLA HÜSNÜ ERONAT |
Dersi Alan Birimler |
Coğrafi Bilgi Sistemleri Tezsiz Yüksek Lisans (İ.Ö) |
Dersin Amacı |
Öğretim üyesinin onayından sonra bağımsız bir proje tasarlanacak ve yürütülecektir. Bu proje öğrencinin uzaktan algılama tekniklerini ilgi alanındaki somut bir uygulamada kullanması şeklinde gerçekleştirilmekte ve öğrencinin yeterliliğini göstermekte ve geliştirmektedir. Projeler, operasyonlarında ve araştırmalarında uzaktan algılamayı kullanan bir yerel yönetim, bir program, işletme veya diğer tüzel kuruluşlarla gerçekleştirilebilir. Proje kapsamında resmi bir sunum ve proje raporu gereklidir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Remote Sensing of Environment,Elseiver Science,http://www.sciencedirect.com |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Öğrenciler bir proje önerisi hazırlayacaktır. Öğrenciler, problemin ne olduğunu, proje girdilerini, proje çözümünde hangi yöntemin kullanılacağını ve proje tamamlandıktan sonra nasıl bir etki oluşturacağını belirteceklerdir. Öğrencilerin proje raporu yazması ve sözlü sunum yapması gerekmektedir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
-Proje raporu |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|