Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. TOLGA GÖNENÇ |
Dersi Alan Birimler |
Jeofizik Mühendisliği Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Potansiyel alan kavramının öncelikli olarak yüksek lisans ve doktora seviyende kavramsal derinliğinin sağlanması bu dersin öncelikli amacıdır. Bu izlence doğrultusunda potansiyel alan kavramının anlamını doğada matematiksel olarak ifade edebilmek, güncel yaşam ve mühendislik problemlerinde bu kavramı kullanabilmek dersin hedefi içindedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1) Introduction to Potential Theory via Applications Christian Kuehn |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Temel kavramlar tartışıldıktan sonra ders ödev, tartışma, bilgisayar uygulamaları, değerlendirme ve yorumlama şeklinde sürdürülecektir. Öğrenicinin bilimsel ifade ve tartışabilme kapasitesini süreç içinde arttırılarak aktif iletişim ve proaktif süreçlerin yürütülmesi dersin yöntemini oluşturmaktadır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Değerlendirmede öğrencinin rapor,sunum ve katılımında özgünlük, bilimsel ifade yeteneği, tatışabilme kapasitesi, süreç planlaması genelinde takvime uyabilmesi dikkat edilecek doneler içindedir. |
Değerlendirme Kriteri |
Ödev %50 |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Doç. Dr. Tolga GÖNENÇ |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Her gün öğretim üyesinin uygun olduğu zamanlar |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|