Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. GÖKÇEÇİÇEK SAVAŞIR |
Dersi Alan Birimler |
Bina Bilgisi Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Bu seminer dersi, modern çağı tarihsel bir bakışaçısıyla anlayarak mimarlıktaki güncel konuları yeniden değerlendirebilmek için eleştirel bir çerçeve oluşturmayı hedeflemektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Batur, Enis (ed.) 1997. Modernizmin Serüveni. Bir Temel Metinler Seçkisi 1840-1990. İstanbul: YKY. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Bu seminer dersi, öğretim üyesi tarafından verilen teorik ders anlatımlarının yanı sıra, öğrenci ödev ve sunumlarının tartışılacağı genel tartışmalar üzerinden gerçekleştirilecektir. Öğretim üyesi öğrencileri sunum yapacakları konuyla ilgili bilgi ve kaynaklarla yönlendirir. Dersler yüksek performanslı sunumlar ve tartışmalar şeklinde yapılacaktır. Öğrencilerin dersteki tartışmalara aktif katılımı önemlidir. Derste yapılacak grup sunumlarının ardından konu öğretim üyesi tarafından genel tartışmaya açılacaktır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Ara sınav (%20): Dönem boyunca bir ara sınav yapılacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
1. Ara sınav, okuduğunu anlama ve derslerde edinilen ve tartışılan bilgi yorumlama becerisini ölçmeyi hedefler. (ÖÇ1, ÖÇ2). |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Bu bir seminer dersi olduğu için derslere dönem boyunca devam ve aktif katılım gerekmektedir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
gokcecicek.savasir@deu.edu.tr - 0090 232 3018484 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Duyurulacaktır. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|