Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu |
Dersin Düzeyi |
Önlisans |
Ders Koordinatörü |
DR. SERÇİN SUN İPEKEŞEN |
Dersi Alan Birimler |
Tıbbi Laboratuvar Teknikleri |
Dersin Amacı |
Bu ders, disiplinlerarası bir alan olan sağlık iletişimini mercek altına almaktadır. Sağlık iletişiminin kuramsal alt yapısının oluşturulması, bu alanda uygulama ve analizde sıklıkla kullanılan kuram ve modellerin öğrenilmesi; sağlık iletişimi kampanya sürecinde kullanılan yöntem ve stratejilerin değerlendirilmesi; kampanya analizinin yapılması; medyada sağlık sunumları ve sağlık iletişimi konularına ilişkin eleştirel düşünme biçiminin geliştirilmesi temel amaçtır. Bu eleştirel bakışa katkı sağlayacak konular ders boyunca sağlık ile bağlantılı olarak ele alınacaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana Kaynaklar : |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Öğretim Görevlisi ders sunumları, uygulamalı atölye çalışması, tartışma |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yoruma Dayalı Yazılı Sınav / Uygulamalı Ödev ve Sunum Çalışmaları |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Ders, SHMYO Öğretim ve Sınav Uygulama Esasları çerçevesinde yapılır ve değerlendirilir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
E-posta: muge.guldas@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Hafta içi: 08.30 - 17.30 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|