Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Mimarlık |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR.ÖĞR.ÜYESİ KUTLUĞ SAVAŞIR |
Dersi Alan Birimler |
Mimarlık |
Dersin Amacı |
Günümüzde kullandığımız yapım sistemlerinden; tam endüstrileşmiş, kısmen endüstrileşmiş, rasyonelleştirilmiş ve konvansiyonel yapım sistemlerinin birbirlerine karşı üstün yanlarının araştırılması ile içinde bulunulan duruma en uygun yapım sisteminin fayda-değer analizleri yardımıyla belirlenmesi amaçlanmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Teorik ders anlatımı, tartışma, bireysel veya grup araştırmaları ve araştırmaların sunumları |
Değerlendirme Yöntemleri |
Başarılı / Başarısız *** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
İlk hafta belirlenen konulara yönelik bireysel veya grup olarak öğrenciler portfolyo hazırlayıp, sunum yapacak. Sunumların bittiği hafta, sunumu yapılan konuda ödev teslimi yapılacaktır. Ödev (%20) ve sunum (%20) olarak değerlendirilecektir. Her ders işlenen konulara yönelik ders sonunda quiz yapılacak olup % 10 etkili olacaktır. Dönem sonunda verilen final ödevinin etkisi ise % 50 olacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
Quiz/Kahoot % 10 (ÖÇ1, ÖÇ2, ÖÇ3, ÖÇ4) |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derste öğrencilerle birebir ilgilenmek ve tartışma ortamını verimli şekilde sürdürebilmek için dersi alacak öğrenci sayısının 18'i geçmemesi öngörülmektedir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
kutlug.savasir@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Çarşamba 7.8. saatler |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|