Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Mimarlık |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. NESLİHAN GÜZEL |
Dersi Alan Birimler |
Mimarlık |
Dersin Amacı |
Mim.3621 Konut teknolojisi dersinde, günümüzde konut üretiminde geçerli olan konut yapım sistemlerinin, taşıyıcı sistem, yapı elemanı, birleşim noktaları ve malzeme özellikleri ele alınacaktır. Bu amaçla beton, betonarme, hadde profil, hafif çelik, masif ve sentetik ahşap malzemeler ile üretilen hazır elemanlı-prefabrik konut teknolojilerinin özellikleri bu derste verilecektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
. Allen, E., Iano, J., (2008), Fundamentals of Building Construction: Materials and Methods, Fifth edition, WILEY, United States of America. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Bu ders konu anlatımı, bireysel araştırma ödevi hazırlanması ve sunumu ve tartışılması şeklinde verilmektedir.. Öğrencilerin ders ve seminer saatlerine ve dersin tartışma oturumlarına katılmaları beklenmektedir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Değerlendirme Kriteri |
Ara Sınav % 25 (ÖÇ1, ÖÇ2, ÖÇ3) |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
10 hafta öğretim üyesi ders anlatacak, sonraki 3 hafta da öğrenciler bireysel halinde hazırlamış oldukları araştırma konusunu sunacaklardır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
neslihan.guzel@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Daha sonra duyurulacaktır. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|