Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Mimarlık |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. ÖZLEM ARITAN |
Dersi Alan Birimler |
Mimarlık |
Dersin Amacı |
Mimarlığın sunduğu fiziksel verileri sadece tek boyutlu analizler eşliğinde değil kavramsal ve bağlamsal ilişkileri çerçevesinde de anlamaya çalışmak, bu temel hedefi 20.YY.'da yerleşikleşen Modernleşme kavramı/ bağlamı ve Modernleşme'nin getirisi sanayi mekânları, yerleşimleri üzerinden gerçeklemek |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: Yok |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Derste konuyla ilgili kuramsal/görsel/dijital aktarımlar öğrencinin de katılacağı tartışmalar eşliğinde gerçekleştirilecektir. Öğrencilerin sanayi mekânları bağlamında hazırladıkları araştırmalar seminerler şeklinde ve farklı temsil ortamlarında (sözel, yazılı, görsel, dijital, v.b.) sunulacak ve tartışılacaktır. Öğrenciler alan çalışmasına ya da literatür taramaya dayalı araştırmalar yapabilecektir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Başarı notunun %35'ini ara sınav (ödev/sunum), %15'ini araştırma ödevi/sunumu, %50'sini de final sınavı (ödev) oluşturmaktadır. Bütünleme sınavı (ödev) başarı notunun %50'si değerindedir. |
Değerlendirme Kriteri |
Ara Sınav (Ödev/Sunum): 35%(ÖÇ1, ÖÇ2, ÖÇ3) |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
ozlem.aritan@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|