Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Bilgisayar Mühendisliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR. MELTEM YILDIRIM EKİCİ |
Dersi Alan Birimler |
Bilgisayar Mühendisliği |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı öğrencileri formal dil yapıları, durum makinaları, bilgisayar dili ve hesaplama teorisi temelleriyle ilgili bilgi ve beceri kazanmalarını sağlamaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
CME 1205 - AYRIK HESAPLAMALI YAPILAR |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Sipser, Michael. Introduction to the Theory of Computation. 2nd ed. Boston, MA: Thomson Course Technology, 2006. ISBN: 0534950973 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders anlatımı ve ev ödevlerinin yapılması. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Dersin değerlendirme yöntemi klasik ev ödevi ve sınav değerlendirmelerinden ibarettir. |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar: Ders başladıktan sonra öğrencilerin derse girmelerine izin verilmez, geç teslim edilen ödevler kabul edilmez, sınavlarda sadece derste kendi el yazısı ile alınan notlar açık olarak bulundurulabilir, dersi almakla, öğrencilerin yaptıkları çalışmaların kendi çalışmaları olduğuna dair ve bunları başkaları ile paylaşmayacaklarına dair ahlaki olarak söz verdikleri varsayılır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Dahili 17409, e-posta meltem.yildirim@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlk derste duyurulacaktır. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|