Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İnşaat Mühendisliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR. YALÇIN ÖZDEMİR |
Dersi Alan Birimler |
İnşaat Mühendisliği |
Dersin Amacı |
Su ihtiyacının karşılanmasına yönelik olarak tarih öncesi çağlardan günümüze kadar dünyada ve özellikle Anadolu da çeşitli uygarlıklarca yapılmış olan su yapılarını görsel örneklerle tanıtmak. Günümüzdeki yöntemlerle bu yapıların boyutlarının ve yapılış amaçlarının yorumunun yapılabilmesini sağlamak. Meslek konularıyla ilgili tarih bilincinin oluşmasına katkıda bulunmak. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
İNŞ 3024 - SU YAPILARI |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Su Mühendisliği Açısından Anadoludaki Eski Su Yapıları , Ü. Öziş, Dokuz Eylül Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi Yayınları, İzmir, 1987. Su Kaynaklarının Geliştirilmesi, Su Yapıları Cilt I , Edit. Öziş, Ü.; Türkman, F.; Baran, T.; Dokuz Eylül Üniversitesi, Mühendislik-Mimarlık Fakültesi Yayınları, İzmir, 2009. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Derste yapılan görsel konu sunumları, konu uygulamaları, ders öncesi ve ders sonrası ilgili kaynakları okuma. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Ara sınav ve finalde sorulan sorular ile değerlendirilmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse devam değerlendirmede dikkate alınacaktır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Yrd.Doç.Dr. Ahmet Alkan: ahmet.alkan@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Dönemin ders programı oluşturulduğunda öğretim üyesi tarafından ilan edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|