Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Elektrik - Elektronik Mühendisliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. SERKAN GÜNEL |
Dersi Alan Birimler |
Elektrik - Elektronik Mühendisliği |
Dersin Amacı |
Dersin amacı modern iletişim sistemlerinde kullanılan yüksek frekanslı elektronik elemanları tanıtmak ve ilgili devrelerin tasarım metodlarını incelemektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
EED 4103 - MİKRODALGA TEORİSİ VE UYGULAMALARI |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1) Vendelin G.D., Pavio A.M. & Rohde U.L., Microwave Circuit Design Using Linear and Nonlinear Techniques, Wiley Interscience, 2005, ISBN:0-471-41479-4 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Aktif Katılımlı ders sunumları, vize ve final sınavları, aktif katılımlı laboratuvar uygulamaları, takım çalışmasına dayalı dönem ödevi |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrencilerin RF devrelerin tasarımına ilişkin kavram ve yöntemleri kavrayıp kavramadıkları 1 vize ve 1 final sınavı ile ölçülecektir. Bilgiyi ve kavramları uygulamalarda kullanma becerileri uygulama konusu hakkında teknik raporlar yazacakları laboratuvar uygulamaları ile ölçülecektir. Bilgi ve kavramları uygulamada bağlama becerileri ise takım halinde çalışacakları dönem projesi ile ölçülecektir. Toplam notun %15'i Vize, %15'i dönem projesi, %20'si laboratuvar çalışması ve %50'si final ile belirlenecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
serkan.gunel@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Dönem başlangıcında belirlenir |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|