Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Elektrik - Elektronik Mühendisliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. YAVUZ ŞENOL |
Dersi Alan Birimler |
Elektrik - Elektronik Mühendisliği |
Dersin Amacı |
Öğrencilerin, tasarım sürecine yapı ve organizasyon ekleyen teknikler, yöntemler ve prosedürler de dahil olmak üzere tüm bir tasarım sürecini anlamaları ve öğrenmeleri beklenmektedir. Öğrenciler gerçek bir elektronik mühendisliği tasarım problemine bu süreci uygulama fırsatı bulacaklardır. Bu süreç, beyin fırtınası, problem çözme, tasarım geliştirme, detaylı analitik destek ve takım çalışması ile bir projenin kavramsallaştırılmasını ve tasarımını gerektirir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ders kitabı: Clive Dym,Patrick Little, "Engineering Design: A Project-Based Introduction" |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Projeye dayalı işbirlikçi öğrenme, danışmanlar ile görüşmeler, laboratuvar takım çalışmaları |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Öğrencilere öğrenme çıktılarını kazanmaları için bir elektronik mühendisliği projesi verilecektir. Proje geliştirme süreci içerisinde öğrencilerin hazırladıkları teslim tarihleri planlanmış çeşitli proje raporlarına not verilecektir. Ayrıca, dersin son haftasında yapacakları projenin sunumuna da not verilecektir. |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrenme çıktıları, proje raporları ve proje sunumu ile değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
yavuz.senol@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
sonra bildirilecek |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|