Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Mühendislik Fakültesi |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. ÖKMEN SÜMER |
Dersi Alan Birimler |
Mühendislik Fakültesi |
Dersin Amacı |
Mühendislik öğrencilerini jeoarkeoloji gibi yeni bir bilim alanı ile yerbilimsel çerçevede mühendislik becerilerini arttırarak entelektüel açıdan geliştirerek bilinçlendirmek. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Gilbert, A. S., Goldberg, P., Holliday, V. T., Mandel, R. D., & Sternberg, R. S. (2017). Encyclopedia of geoarchaeology. Springer: New York, 1046 p. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Ders/Sunum |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Takım çalışması sunumundan alınan geri bildirimlerle, gerek öğrenciler kendi aralarında (%50) gerekse dersin yürütücüsü tarafından (%50) verilen puanlarla bir ödev puanı belirlenir. Sunumlar, sunumun yapıldığı dersin sonunda teslim edilir. Ara ve Final sınavlarında boşluk doldurma (%10), doğru/yanlış(%10), eşleştirme(%10), çoktan seçmeli (%20) ve problem çözmeye dayalı açık uçlu sorularla (%50) değerlendirme yapılır. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Takım çalışmasına katılmak esastır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Doç. Dr. Ökmen Sümer: okmen.sumer@deu.edu.tr / 0 232 301 73 53 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlgili dönemin ders planı tamamlandıktan sonra ilan edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|