Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Turizm İşletmeciliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. ÖZGÜR DEVRİM YILMAZ |
Dersi Alan Birimler |
Turizm İşletmeciliği |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı Stratejik Yönetim in turizm sektörü için nasıl farklılaştığını göstermek ve temel kavramlar, stratejik analizde ve uygulamada kullanılan araçlar ile stratejik yönetim sürecini kapsayan stratejik yönetim disiplinini tanıtmaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Fred R. David (2007). Strategic Management: Concepts and Cases, 11th Edition, Prentice Hall, NJ. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Ders |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
1. Vize Sınavı: Öğrencilerin kavramsal ve kuramsal bilgilerini değerlendirmek üzere soruna dayalı ve çoktan seçmeli sorulardan oluşan yazılı sınav uygulanacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
1. Proje 20-40 sayfadan oluşmalıdır. Projenin açık ve anlaşılır yazılmış, yapılandırılmış ve kritik stratejik düşünceyi yansıtması gerekmektedir. Öğrencilerin projenin her aşamasını anlatabilmesi ve teorik bilgiyi nasıl pratiğe dönüştürebildiğini yansıtması beklenmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derslerin %70'ine devam zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
E-posta: ebru.gunlu@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
EVET |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|