Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Turizm İşletmeciliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR. MANOLYA AKSATAN KAPLANSEREN |
Dersi Alan Birimler |
Turizm İşletmeciliği |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, müşteri şikayetleri ve kriz yönetimine odaklanarak turizmde müşteri ilişkileri yönetimi hakkında bilgi vermektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Peppers, D. ve Rogers, M. (2011). Managing Customer Relationships: A Strategic Framework. New Jersey: John Wiley. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Ders Anlatımı: Haftada üç saat ders anlatımı olacaktır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
1. Vize ve final sınavları, derslerde ele alınan konulardan seçilecek sorulardan oluşacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
1. Öğrenciler müşteri ilişkileri döngüsünü ifade edebilmelidir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derslerin %70'ine devam zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
E-posta: manolya.aksatan@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|