Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İşletme |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. ENGİN BAĞIŞ ÖZTÜRK |
Dersi Alan Birimler |
İşletme |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, işgücü planlaması açısıdan insan kaynakları yönetimi anlayışını ileriye taşımaktır. Bu ders insan kaynakları planlaması için kavramsal bir yol haritası sunmakta ve işgücü planlaması için gerekli analizler ve teknikleri sağlamaktadır. Bu yol haritası ve analizler aracılığıyla, bu ders öğrencilere adil insan kaynakları sistemleri geliştirme konusundaki uzmanlaşma ihtiyacını sağlar. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Sparkman, R. (2018). Strategic Workforce Planning: Developing Optimized Talent Strategies for Future Growth. Kogan Page Publishers. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Ders anlatımı |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Ödevler: |
Değerlendirme Kriteri |
1. Öğrenciler iş analizi ve görev tanımları yapacaklardır. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Akademik dürüstlük akademide sorumlu ve dürüst davranışları göstermek ve etik ilkeleri takip etmektir. Tüm öğrenciler akademik dürüstlük ilkesine tabidir ve başkalarının fikri mülkiyet haklarına saygı göstermelidir. Özellikle her öğrenci intihal kaçınmalıdır. Her türlü intihal ciddidir ve akademik dürüstlük ilkesini ihlal etmektedir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Dr. Öğr. Üyesi Engin Bağış Öztürk, engin.ozturk@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Covid-19 önlemleri yüzünden çevrimiçi görüşme için lütfen e-posta gönderiniz. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|