Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İşletme |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. SUMEYRA DUMAN |
Dersi Alan Birimler |
İşletme |
Dersin Amacı |
Bu ders, öğrencilerin pazarlama bilgilerini kullanabilmeleri için işletme çevresinde pazarlama işlevlerini, kavramlarını ve stratejilerini uygulamayı amaçlamaktadır. Bu dersin amacı, pazarlama karması stratejilerini anlamak için işletme çevresinde pazarlama ilkelerinin uygulamalarını öğrencilerin anlamalarını sağlamaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
MRK 2001 - PAZARLAMA İLKELERİ |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Kotler, Philip & Armstrong, Gary (2018), Principles of Marketing, Prentice Hall, Inc., New Jersey, 17th Edition. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Ders |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
1- Vize Sınavı |
Değerlendirme Kriteri |
1. Geç teslim edilen raporlar, değerlendirmeye alınmayacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derslerin %70'ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Dr. Öğr. Üyesi Sumeyra Duman |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|