Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İlahiyat |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR.ÖĞR.ÜYESİ SEYFULLAH PALALI |
Dersi Alan Birimler |
İlahiyat |
Dersin Amacı |
Babürlülerin Delhiyi almaları, İslâm sanatının Hind alt-kıtasındaki serüvenine pek çok yeni formulasyonun katılması anlamına geliyordu. Türk-İslâm sanatında Babürlü sanatı olarak anılan bu evrenin (1526-1858) başta mimarî olmak üzere, erken, klasik ve geç dönemlerine ilişkin üslup özelliklerini incelemek dersin asıl amacını teşkil eder. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Y. Hikmet Bayur, Hindistan Tarihi C. I, Ankara, 1987 (İkinci Baskı). |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Görsel Materyal (resim, video) Eşliğinde Ders Anlatımı. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrencilerin başarısı ara sınav ve yarıyıl sonu sınavına göre değerlendirilir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
--- |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
s.palali@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Serbest |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|