Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Amerikan Kültürü ve Edebiyatı |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR.ÖĞR.ÜYESİ LEMAN GİRESUNLU |
Dersi Alan Birimler |
Amerikan Kültürü ve Edebiyatı |
Dersin Amacı |
Ders belli başlı Amerikan romanları ve akımlarını kuramsal kapsamı içinde inceler. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
N. Hawthorne, H. Melville, M.Twain, H.James, F.S.Fitzgerald, William Faulkner, J.Barth, T.Pynchon, P.Auster. T. Morrison. Vb. Ders ile ilgili kaynaklar gerekli görüldüğünde öğrenci önceden bilgilendirilmek koşulu ile değiştirilebilir, azaltılabilir veya daha uygun güncel metinler eklenebilir. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Her ders için seçilen okuma metinleri öğrenciye dağıtılan ders programı ve dersin blog (internet) sayfası aracılığı ile önceden öğrenciye duyurulur ve gereken ön hazırlığın yapılması sağlanır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Sınavlar |
Değerlendirme Kriteri |
1. İlgili ara sınav ve final sınavlarında öğrencinin incelenen konularla ilgili bilgisi ölçülür. Kompozisyon sınavlarında amaç, sorulan soruya verilen cevabın İngilizce olarak kompozisyon yazım kuralları ölçüsünde ve kendi içinde tutarlı, anlaşılabilir olmasıdır. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Öğrenci her derse hazırlıklı olarak katılmak ve derslerin % 70 ine devam etmek zorundadır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Edebiyat Fakültesi |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Duyurulacaktır. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|