Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Fakültesi |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. MUHİTTİN AYGÜN |
Dersi Alan Birimler |
Fizik (İ.Ö) |
Dersin Amacı |
Temel Kimya konularını görsel sanatlar ile ilişkilendirmek, öğrencilerin sanat etkinlikleri yardımıyla soyut kimya kavramlarını daha kolay anlamasını sağlayarak günlük yaşamdaki kimyanın önemini vurgulamaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: Art in Chemistry, Chemistry in Art (Barbara Greenberg-Dianna Patterson) Teacher Ideas Press, London, 2008, Second Edition. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ev ödevi, öğrenci dosyaları, ara sınav, final sınavı, araştırma raporu |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrenci ara sınav, Konu Değerlendirme Sınavı ve Yarıyıl sonu sınavında sorulacak sorular ile değerlendirilecektir |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dönem boyunca derslerin %70'ine devam etme sorumluluğu öğrenciye aittir. Ders saatine ve ödev teslimi ile ilgili belirtilen zamana uyulmalıdır. Derslerde ve sınavlarda meydana gelebilecek etik-dışı davranışlar konusunda ilgili yönetmelik çerçevesinde hareket edilecektir. D.E.Ü. Fen Fakültesi öğretim ve sınav uygulama esasları yönetmeliğini http://web.deu.edu.tr/fen adresinden temin edebilirsiniz |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|