Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Buca Eğitim Fakültesi |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. CENK KEŞAN |
Dersi Alan Birimler |
Türkçe Öğretmenliği |
Dersin Amacı |
Bireyselleştirilmiş eğitim programı hazırlayabilme, ozel gereksinimli öğrencinin eğitsel değerlendirmesini yapabilme, ozel gereksinimli öğrencinin performansına uygun amaçlar yazabilme, ozel gereksinimli öğrenci için bireyselleştirilmiş etkinlikler hazırlayabilmeyi kazandırma amacındadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Gürsel Oğuz (Ed.) (2007). Bireyselleştirilmiş Eğitim Programlarının Geliştirilmesi. Anadolu Üniversitesi Yayınları. No:794. Eskişehir. *Eripek S. (Ed). (2007). İlköğretimde Kaynaştırma. Anadolu Üniversitesi Yayınları. No:920. Eskişehir. *Vuran, S. ve Çelik, S. (2007). Örneklerle Kavram Öğretimi. Kök yayıncılık. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Anlatım, Tartışma, Soru-Yanıt, Örnek Olay İncelemesi, Sorun/Problem Çözme |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Değerlendirme yöntemi, öğrenme çıktıları ve derste kullanılan öğretim teknikleri ile uyumlu olmalıdır. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Öğrenciler düzenli olarak derslere katılmakla ve tartışmalarda yer almakla yükümlüdürler. Aynı zamanda bireyselleştirilmiş eğitim programları ve ders planları hazırlayacaklar, hazırladıkları planları sunacak ve öğrenme/öğretme süreci üzerinde yansıtma yapacaklardır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||
|