Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Piyano |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. SUZAN SAYIN |
Dersi Alan Birimler |
Piyano |
Dersin Amacı |
Piyano çalıcı-yorumcusu olma yolunda piyano çok sesli yazısını klasik ve modern-grafik notasyon üzerinde analiz edip okuma yapabilme, ilk okuma yönünden çalgı hakimiyetini geliştirme. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Tarihten günümüze piyan için yazılmış seviyeye uygun tüm eserler. Ayrıca Piyano deşifresi için özel olarak hazırlanmış örnekler. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Dersler birebir ve uygulamalı zengin materyal çeşitliliği kullanılarak yapılır. Kazanılan gelişimler sıklıkla test edilir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Kanaat: Öğrencinin ders içi ve dışı yaptığı çalışmaların öğretim elemanı tarafından yapılan değerlendirme. |
Değerlendirme Kriteri |
Daha önce öğrencinin görmediği deşifre örnekleri üzerinde ilk görüşte çalma uygulamasındaki başarı ile birlikte uygun örnekleri çalma tekniğine yönelik çözümleyebilme başarısı. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse düzenli devam, eksiksiz ve titizlikle yapılmış ön hazırlık, gerekli materyallerin eksiksiz olarak hazır bulundurulması. Ayrıca maksimum verimi alabilmek için bireysel dersin gerektirdiği azami dikkat ve konsantrasyona hazırlıklı gelmek. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
demeteytemiz@gmail.com |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|