Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Drama Yazarlığı ve Dramaturji |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR.ÖĞR.ÜYESİ UĞUR AKINCI |
Dersi Alan Birimler |
Sahne Tasarımı |
Dersin Amacı |
Staj, öğrencilerin Sahne Sanatları Bölümü eğitimi kapsamında kuramsal ve uygulamalı derslerde edindikleri bilgi ve becerilerini gerçek yapım, yönetim ve üretim süreçlerinde pekiştirmelerini, bu süreçlerde ortaya çıkan özgün durumlarla ilgili deneyim kazanmalarını ve eğitimlerine yön vermelerini sağlamaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Yok |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Staj süresi boyunca yapılan gözlemler ve staj defterinin hazırlanması |
Değerlendirme Yöntemleri |
Başarılı / Başarısız *** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Stajla ilgili çalışmalar rapor haline getirilerek staj defterleri staj komisyonuna sunulur. Bu defterler değerlendirilerek başarılı/başarısız notu verilmektedir.
|
Değerlendirme Kriteri |
Stajla ilgili çalışmalar rapor haline getirilerek staj defterleri staj komisyonuna sunulur. Bu defterler değerlendirilerek başarılı/başarısız notu verilmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Sahne Sanatları Bölümü eğitiminde aldığı bilgileri uygulamalı ortamda geliştirebilmesi, yeni bilgi, beceri ve deneyimler kazanması, mesleki alandaki görev ve sorumluluklarını incelemesi ve tanımlayabilmesi için bölümce uygun görülen stajlar tamamlanmalıdır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
ugur.akinci@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Gerekli görülürse mesai saatleri |
Staj Durumu |
EVET |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|