Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Sahne Tasarımı |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR.ÖĞR.ÜYESİ IŞINSU ERSAN ÖZTÜRK |
Dersi Alan Birimler |
Sahne Tasarımı |
Dersin Amacı |
Dekor ve aksesuar uygulamasında kullanılabilecek temel araç gereç ve malzemelerin uygulama yoluyla pratik edilmesi |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
STA 1021 - Malzeme Bilgisi I |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Yardımcı kaynaklar: Sanatçının El Kitabı, Ray Smith, İnkılap Yayınları, İstanbul, 2010. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Dersler :Öğretim üyesi, öğrencilere, sahne tasarımının dekor tasarımı alanında kullanılabilecek malzemeleri tanıtır; güncel gelişimleri de takip ederek bir dekorun ve sahne aksesuarlarının oluşturulmasında uygulama alanlarına yönelik ortaya çıkacak konularda çözüm üretmeye yönlendirir ve konuları ile ilgili görüşlerini ara sınav ve finalde ya da yazılı ve görsel olarak sunmalarını ( rapor) hazırlamalarını ister. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Ders değerlendirme aşamasında öncelikle, hazırlanan raporların içerdiği bilgilerin pratik uygulamalarda karşılık bulup bulmadığı, malzeme ile yapılacak projelerde; tasarımlarda yaratıcılık, malzemenin iyi işlenip işlenmediği ve teknik buluşlar ile üretimde uygulanabilirliği üzerinden puanlama yapılacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrenci ders kapsamında yer alan malzemelerden biri hakkında, sınıfta da sunacağı, yazılı ve görsel dokümanları barındıran bir rapor hazırlayacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1.Dersin % 80 `ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
isinsu.ersan@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Pazartesi 13.30-15.30 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|