Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Sahne Tasarımı |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
AYTEN ÖĞÜTCÜ |
Dersi Alan Birimler |
Sahne Tasarımı |
Dersin Amacı |
19. yüzyıl ve sonrası kukla tiyatrosu tarihiçesinin kapsamlı anlatımı. Bu süreç içersinde ortaya çıkan önemli olayların, akımların ve isimlerin bu sanat türü üzerindeki etkilerinin anlatımı. Asya ve Uzak doğu kukla geleneklerinin aktarılması. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
STS 2009 - Kukla Tiyatrosu Tarihi I |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Dünyada ve Bizde Gölge Oyunu, Metin And, İş Bankası Kültür Yayınları |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Dersler |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Ders değerlendirme aşamasında öncelikle, ders katılımına, hazırlık yaparak derse gelmeye, verilen ödevleri zamanında teslim etme ve sunmaya, ödev hazırlamada yeterince kaynak araştırması yapılıp yapılamadığına, sunumda bilimsel koşulların gözetilip gözetilmediğine bakılacak ve bunlar üzerinden puanlama yapılacaktır. Yapılacak olan dönem içi ve dönem sonu sınavlarıyla öğrencinin derste edindiği bilgi ölçülecektir. |
Değerlendirme Kriteri |
Derse devam durumu |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1.Dersin % 70 `ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ, SAHNE SANATLARI BÖLÜMÜ, ADATEPE MAHALLESİ DOĞUŞ CADDESİ, NO:209, 35390, BUCA İZMİR |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
HERGÜN 16:30-17:30 SAATLERİ ARASINDA |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|