Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Veteriner Hekimliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR.ÖĞR.ÜYESİ VOLKAN ÖZAVCI |
Dersi Alan Birimler |
Veteriner Hekimliği |
Dersin Amacı |
Kanatlı dışındaki hayvanların bakteriyel ve mikotik hastalıkları, özellikle bu hastalıkların epidemiyolojisi, laboratuar teşhisi, kontrolü ve aşıları, Zoonoz hastalıkların kontrolü konularında bilgi sahibi öğrenci yetiştirmek. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1.Veteriner Mikrobiyoloji (Bakteriyel Hastalıklar) (N. Aydın, M. İzgür, K. Serdar Diker, H. Yardımcı, Ö. Esendal, J. Paracıkoğlu, M. Akan, İlke-Emek Yayınları, Ankara, 2006) |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Anlatım, Deney,Tartışma, Bireysel Çalışma, web ve Kitap Konu Taranması |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrenci ara sınav ve yarıyıl sonu sınavında sorulacak sorular ile değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dönem boyunca teorik derslerin %70'ine, laboratuvar uygulamalarının ise %80'ine devam etme sorumluluğu öğrenciye aittir. Ders saatine ve istenmesi halinde ödev teslimi ile ilgili belirtilen zamana uyulmalıdır. Derslerde ve sınavlarda meydana gelebilecek etikdışı davranışlar konusunda ilgili yönetmelik çerçevesinde hareket edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Dokuz Eylül Üniversitesi Veteriner Fakültesi, |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|