Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Veteriner Hekimliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR. YASEMİN ÜSTÜNDAĞ |
Dersi Alan Birimler |
Veteriner Hekimliği |
Dersin Amacı |
Veteriner hekimliğin temel derslerinden olan Anatomi II dersinde evcil memeli hayvanların vücudunu oluşturan sistemlerden: ürogenital sistem, endokrin sistem , dolaşım sistemi, sinir sistemi, duyu organları ve aynı zamanda evcil kanatlı hayvanların lokomotor sistemleri, iç organları, dolaşım sistemi, sinir sistemi, duyu organlarının normal şekil,yapı,duruş ve komşulukları ile morfolojik özelliklerinin karşılaştırmalı olarak öğrencilere aktarılması amaçlanmıştır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Color Atlas of the Veterinary Anatomy Done, S.H., Goody, P.C., Evans, S.A., Stickland, N.C. Vol.III |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Powerpoint sunu ve ders materyalleriyle destekli teorik anlatım, kadavra ve maket üzerinde uygulamalı anlatım, soru-cevap. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Vize(%40) + Final (%60) + Bütünleme Sınavı |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dönem boyunca teorik derslerin %70'ine, laboratuvar uygulamalarının ise %80'ine devam etme sorumluluğu öğrenciye aittir. Ders saatine ve istenmesi halinde ödev teslimi ile ilgili belirtilen zamana uyulmalıdır. Derslerde ve sınavlarda meydana gelebilecek etik-dışı davranışlar konusunda ilgili yönetmelik çerçevesinde hareket edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Dr. Yasemin ÜSTÜNDAĞ |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Her Salı 15.30-17.30 arası |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|