Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
Özel Eğitim Öğretmenliği |
Dersin Düzeyi |
|
Lisans |
Ders Koordinatörü |
|
PROF.DR. SAFİYE SUNAY YILDIRIM DOĞRU |
Dersi Alan Birimler |
|
Özel Eğitim Öğretmenliği |
Dersin Amacı |
|
Bu dersin amacı, çoklu yetersizliğin temelini anlamak ve çoklu yetersizliği olan bireylere eğitim planı hazırlamayı öğrenmektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
Alberto, A. A. ve Troutman, A. C. (1995). Applied behavior analysis for teachers. (4. baskı). New Jersey: Prentice-Hall. *Baker, L.B. & Brightman, A. J. (2004). Steps to independence: Teaching everyday skills to children with special needs. (4. baskı). Baltimore: Paul Brookes Publishing. *Bricker, D., Pretti-Frontczak, K., & McComas, N. (1998). An activity-based approach to early ıntervention (2nd ed). Baltimore: Paul Brooks Pub. *Cavkaytar, A. (2005). Özel gereksinimi olan çocuklara özbakım ve ev içi becerilerinin öğretimi uygulamalı el kitabı. Ankara: Gündüz Eğitim ve Yayıncılık. *Kırcaali-İftar, G. (2003). |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
|
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
|
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
