Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Özel Eğitim Doktora |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. SAFİYE SUNAY YILDIRIM DOĞRU |
Dersi Alan Birimler |
Özel Eğitim Doktora |
Dersin Amacı |
Üstün zekâlılar eğitiminde kullanılan yaklaşımların değişimi ve yeni yaklaşımlar doğrultusunda eğitim nasıl yönlendiği konusunda bilgi sahibi olmaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Meyers, C., & Jones, T. B. (1993). Promoting Active Learning. Strategies for the College Classroom. Jossey-Bass Inc., Publishers, 350 Sansome Street, San Francisco, CA 94104. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Seminerler, grup çalışmaları, uygulama örneklerini inceleme-tartışma, rapor hazırlama ve sunma, makale yazma. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|