Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Mütercim - Tercümanlık (İngilizce) |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR.ÖĞR.ÜYESİ GÜLFER TUNALI |
Dersi Alan Birimler |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı öğrencilerin bireysel olarak bir öğretim üyesinin danışmanlığında bir çeviri projesini başından sonuna kadar bitirmeleridir. Bu süreçte öğrenciler metinleri seçmek, metinlerin çevirisini yapmak, çeviri sürecinde yaşadıkları çeviri sorunlarını tespit edip çözüm bulmak ve edebiyat ve edebiyat dışı metinlerin çevirisindeki farkların bilincinde olup kendi çözümlerini sorgulamakla yükümlüdürler. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Joseph Gibaldi. 2009. MLA Handbook for Writers of Research Papers. N.Y: MLA |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Öğrenciler kendilerine atanan Danışman öğretim elemanlarıyla çalışırlar. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Haftalık dersler bir projenin aşamalarından oluşmaktadır. Bu süreçte öğrenciler her hafta projenin farklı kısımlarını teslim etmekle yükümlüdürler. Arasınav tarihine kadar teslim edilen bölümler ARA SINAV olarak değerlendirilir. Projenin ciltli son halinin teslimi Final sınavı olarak değerlendirilir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1.Çevirilerin, düzeltmelerin veya metinlerin zamanında teslimi gerekmektedir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Dr. Öğr. Üyesi Gülfer Tunalı |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|