Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Hareket ve Antrenman Bilimi Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. CELAL GENÇOĞLU |
Dersi Alan Birimler |
Hareket ve Antrenman Bilimi Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Yorgunluk, toparlanma ve sürantrenmanın nedenleri ve egzersiz için önemi; sistemlerin fizyolojisi ve egzersizle ilişkisinin, hastalıkları önleme ve tedavisinde egzersizin rolünün öğretilmesi amaçlanmıştır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Prof. Dr. Gürbüz Büyükyazı, Egzersiz Fizyolojisi Ders Notları |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Düz anlatım, tartışma, küçük grup tartışması, görsel araç kullanımı, soru-cevap, işbirliği ile öğrenme, öğrenci sunumları (Bazı konular uygulamalı olarak yapılacak, tüm öğrencilerin katılımı sağlanacaktır) |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Ara ve final sınavları teorik, ödevler ise sunum şeklinde olacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
Anlama, aktarma, inceleme ve ilişkilendirme becerileri, ara ve final sınavları ile; araştırma becerileri ise hazırladıkları ödevlerin sunumu ile değerlendirilmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse devam zorunludur. Derse düzenli olarak devam eden ve katılan öğrencilere kanaat notu kullanılacaktır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Dokuz Eylül Üniversitesi Necat Hepkon Spor Bilimleri Fakültesi |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Her dönem oluşturulan bireysel programa göre değişiklik göstermektedir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|