Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Uluslararası İşletmecilik ve Ticaret |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. ÖZGE ÖZGEN |
Dersi Alan Birimler |
Uluslararası İşletmecilik ve Ticaret |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, uluslararası bağlamda hizmet yönetimi düşüncesini ve hizmet yönetiminin boyutlarını anlamaktır. Bu ders, öğrencilerin uluslararası hizmet sağlayıcılarında ya da üretim yaparken aynı zamanda hizmet boyutuna önem veren uluslararası firmalarda yönetici olarak üstlenecekleri rolde başarılı olmalarına yardımcı olmak üzere tasarımlanmıştır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Lovelock, Christopher and Wirtz, Jochen (2007) Services Marketing, Prentice Hall. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Dersler, Sınıf içi Tartışmalar, İşitsel-Görsel Teknikler, Örnek Olay, Grup Çalışması |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
1. Öğrenci sınavlarda hizmet ve malların farklılıklarını ayırabilmeli. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Her türlü intihal girişimi ve fiili disiplin cezası ile sonuçlanır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
ozge.ozgen@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|