Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Moleküler Tıp Doktora |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. GÜL HÜRAY İŞLEKEL |
Dersi Alan Birimler |
Moleküler Tıp Doktora |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, tez aşamasında olan öğrencilere danışman öğretim üyesi yönlendirimi ile çalışacağı konuya ilişkin literatürü izleyebilme, değerlendirebilme ve tartışabilme yeteneğinin kazandırılmasıdır. Buna ek olarak, öğrencilerin tez çalışmasında yararlanacağı güncel teknikleri bilimsel etik ve laboratuvar çalışma ilkelerine uyarak tek başına uygulayabilme, modifiye edebilme ve bulguların yorumlanması aşamasında yetkin hale gelerek bilimsel bir çalışma üretmelerini sağlamaktır. Özellikle doktora öğrencilerine bağımsız araştırma becerileri, etik sorumluluklar, araştırma proje önerisi yazma, makale yazma gibi aktarılabilir becerilerin kazandırılmasında danışmanı ile geçireceği bu saateler önemlidir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
SCI ve SCI EXP. Araştırma makaleleri ve derlemeler |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Etkinlikler ayrıntılı olarak `Değerlendirme Yöntemler ve `İş Yükü Hesaplaması bölümünde verilmiştir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
Başarılı / Başarısız *** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Tez aşamasında olan öğrencilerin çalıştıkları bilimsel alan ile ilgili güncel literatürü ve yeni gelişmeleri izleyebilme, değerlendirebilme ve tartışabilme yetenekleri hazırladıkları proje ile ölçülmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|