Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Halı - Kilim ve Eski Kumaş Desenleri |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. BAHADIR ÖZTÜRK |
Dersi Alan Birimler |
Halı - Kilim ve Eski Kumaş Desenleri |
Dersin Amacı |
Öğrencilere, uzmanlaşmak istedikleri alanda, sanatsal çalışmalarına akademik düzeyde destek olmak ve Diploma Çalışması dersine ilave olarak tasarım ve uygulama çalışmaları yaptırmaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Kaynaklar öğrencinin seçeceği proje çalışmasına göre değişiklik gösterebilir. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Bu derste öğrenci, ilgilendiği konuya bağlı olarak kendi seçeceği temaya, halı dokuma tekniği ve malzemeye uygun özgün tasarımlar gerçekleştirir. Çalışma süresince öğrenci çalışmaları derste tartışılır ve gerekli yönlendirmeler yapılır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Dersin değerlendirilmesi %80 proje ve %20 derse katılım notuna göre hesaplanır. |
Değerlendirme Kriteri |
Proje çalışmasında, tasarımların üretim tekniği ve malzemeye göre, renk, kompozisyon dengesi ile özgünlüğüne bakılır. Derse katılımda, öğrencinin derse katılımı ve sınıf içi ve dışı çalışma performansı değerlendirilir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse devam zorunluluğu %80 dir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
bahadir.ozturk@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Belli bir görüşme günü yoktur. Öğrenci ihtiyaç duyduğunda öğretim üyesi ile iletişime geçebilir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|