Ders Bilgileri
| 
 
 | 
| Dersi Veren Birim | 
| Kimya Öğretmenliği Yüksek Lisans | 
| Dersin Düzeyi | 
| Yüksek Lisans | 
| Ders Koordinatörü | 
| DR.ÖĞR.ÜYESİ YILDIZAY AYYILDIZ SELİMOĞLU | 
| Dersi Alan Birimler | 
| Kimya Öğretmenliği Yüksek Lisans | 
| Dersin Amacı | 
| Bu dersin amacı; kimya eğitiminde kullanılan işbirlikli öğrenme yöntem, teknik ve stratejilerini bilmek ve bunları kimya dersinde nasıl kullanılacağını kavramaktır. | 
| Dersin Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||||
| 
 | 
| Dersin Öğretim Türü | 
| Örgün Öğretim | 
| Dersin Önkoşulu/Önkoşulları | 
| Yok | 
| Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | 
| Yok | 
| Ders İçeriği | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | 
| Ders İçin Önerilen Kaynaklar | 
| Ana kaynak: | 
| Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri | 
| İşbirlikli öğrenme yöntem, teknik ve stratejileri, grup çalışması, soru-cevap tekniği, bilgisayar destekli öğrenme, sunum tekniği. | 
| Değerlendirme Yöntemleri | ||||||||||||||||||||||||||||
| 
 
 *** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. | 
| Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar | 
| Yok | 
| Değerlendirme Kriteri | 
| Sunumlarda verilen temel kavramları anlamlı öğrenmesi, kavramların birbirleri ile ilişkilendirmesi, sebep-sonuç ilişkilerini kurulabilmesi ve soru veya problemlere yönelik mevcut bilgilerini kullanarak yorum yapabilmesi ve fikir üretiminin değerlendirilmesi ara sınav, final sınavı, ödevlerle gerçekleştirilecektir. | 
| Dersin Öğretim Dili | 
| Türkçe | 
| Derse İlişkin Politika ve Kurallar | 
| -- | 
| Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri | 
| Dokuz Eylül Üniversitesi, Torbalı Meslek Yüksekokulu | 
| Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri | 
| Haftaiçi, 09:00-17:00 | 
| Staj Durumu | 
| YOK | 
| İş Yükü Hesaplaması | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 
 | 

 
 