Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Müzik Öğretmenliği Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. İLKAY EBRU TUNCER BOON |
Dersi Alan Birimler |
Müzik Öğretmenliği Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Bu dersi alan öğrencilerin yaylı çalgılar (keman-viyola) alanında öğretme, öğrenme ve değerlendirme yöntemlerini inceleyip uygulamalarını ve bu alanda ulusal ve uluslararası pedagojik kaynakları (metot kitapları, etüt kitapları, teknik çalışmalar, derecelendirilmiş repertuar, solo repertuar dizi sistemleri) incelemelerini ve bunları karşılaştırmalı olarak değerlendirmelerini amaçlamaktadır. Öğrenci bu dersin sonunda, viyola/keman sınıfları oluşturup geliştirmeye dönük veriler elde edecek ve bir portfolyo oluşturacaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ders, yaylı çalgılar alanında öğretme, öğrenme ve değerlendirme yöntemlerini inceleyip uygulamalarını ve bu alanda ulusal ve uluslararası pedagojik kaynakları (metot kitapları, etüt kitapları, teknik çalışmalar, derecelendirilmiş repertuar, solo repertuar dizi sistemleri) içerecektir. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Araştırma, tartışma, soru-cevap, grup çalışması, anlatım, örnek olay/program/yaklaşım inceleme. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Dönem içi çalışmalara katılım ve yazılı ödevler, dönem sonu final ödevi ve rapor sunumu |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
ebru.boon@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Pazartesi 12:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|