Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Kamu Yönetimi Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. İBRAHİM ARAP |
Dersi Alan Birimler |
Kamu Yönetimi Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Modern dünyanın doğasını anlamak için önceki toplum biçimleri ve değişme süreçlerinin almış olduğu ana yönler çeşitli bilim dallarınca (antropoloji, etnoloji, tarih, folklor vb.) incelenmektedir. Yönetim biliminin disiplinlerarası niteliği bu bilim dallarından yararlanarak yönetim gerçekliğini araştırmayı ve anlamayı olanaklı kılar. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Antik Dünya ve Geleneksel Toplumlarda Dinler ve Mitolojiler Sözlüğü. 2000. Yöneten: Yves Bonnefey. Dost: Ankara. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1-Haftalık ders içeriğinde yer alan konular üzerine yapılan okumalar doğrultusunda sınıf içi tartışma |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Öğrenciler, haftalık okumalar doğrultusunda derse aktif katılımları, hazırladıkları ödev ve sunumu, yaptıkları kitap incelemesi ve dönem sonu sınavı ile ölçülmektedir |
Değerlendirme Kriteri |
Derse aktif katılımın değerlendirme kriterleri:: 1- Haftalık olarak verilen kaynakları okuyarak edindiği bilgiler ışığında derste tartışmalara katılma. 2- Sunumdan önce verilen diğer öğrencilerin ödevlerini okuma, ödevlerin sunumu sırasında soru sorma, açıklama yapma ve tartışmalara katılma. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
ibrahim.arap@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|