Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İşletme Doktora |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. NİHAN ÖZGÜVEN TAYFUN |
Dersi Alan Birimler |
İşletme Doktora |
Dersin Amacı |
İşletmelerin küresel pazarlama uygulamalarında başarılı olabilmeleri ve rekabet edebilmeleri için çevresel faktörlerin öneminin anlaşılması ve uluslararası pazarlama stratejilerinin oluşturulması amaçlanmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Vern Tepstra and Ravi Sarathy International Marketing Dryden Werran J. Keegan and Mark Gren Global Marketing Prentice Hall Mehmet Karafakıoğlu Uluslararası Pazarlama Yönetimi Beta Basım Yayın Stratejik Küresel Pazarlama - Necdet Timur, Alparslan Özmen - Eflatun Yayınevi |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders tartışma yöntemi ve interaktif yöntem ağırlıklı olarak yürütülecektir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Tüm öğrenme çıktıları ders sırasındaki interaktif anlatım süreci içerisinde ölçülmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
nihan.ozguven@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Dönem başında belirlenir |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|