Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
Mimarlık |
Dersin Düzeyi |
|
Lisans |
Ders Koordinatörü |
|
PROF.DR. RENGİN ZENGEL |
Dersi Alan Birimler |
|
Mimarlık |
Dersin Amacı |
|
Mimari iletişimi teknik bir dil olarak kullanmanın ötesinde, çağın gerektirdiği biçimde interdisipliner bir kurguyla ele almak ve farklı disiplinlerle ortaklaşa sınıf içi kuramsal aktarımlar/(elle veya digital yöntemlerle) uygulamalar gerçekleştirebilmektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
1.Ching, Francis D.(2004), Design Drawing, John Wiley&Sons, New York |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
Farklı disiplinlerin iletişim tekniklerine ilişkin sunumların (ppt, video, öğrenci çalışmaları arşivlerinin jpeg üzerinden incelenmesi gibi) ardından, sanal ortam üzerinden elle yada digital yöntemlerle yapılan ödevlerin tartışılması. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Değerlendirmede ara sınav(ders içi uygulama %10) + Dönem içi uygulama(%55) + yarıyılsonu teslimi (%35) + Bütünleme |
Değerlendirme Kriteri |
|
Ders içi uygulama: (%10) ÖÇ 1, ÖÇ 2, ÖÇ 3. |
Dersin Öğretim Dili |
|
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
Ağırlıklı olarak öğrenci uygulamaları ve tartışmalar üzerinden yürütülen bu derse katılım önemlidir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
rengin.zengel@deu.edu.tr, ozlem.aritan@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
İhtiyaç durumunda program akışına göre duyurulacaktır. |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
