Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Mimarlık |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. KUTLUĞ SAVAŞIR |
Dersi Alan Birimler |
Mimarlık |
Dersin Amacı |
Doğru detaya, doğru düşünce ve basit üretilebilirlik sayesinde ulaşılır. İki farklı ya da aynı özellikteki yapı elemanının birbiriyle olan sağlıklı birleşiminin; en ekonomik, en doğru, en kolay, en basit ve en yapılabilir hale getirilmesi ile düğüm noktaları için uygun çözümler geliştirilmektedir. Endüstrileşmiş yapım yöntemleriyle elde edilen yapı elemanlarının birleşim noktalarının (çubuk-çubuk, çubuk-düzlem, düzlem-düzlem) çözümlerinin araştırılması amaçlanmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Teorik ders anlatımı, tartışma ve bireysel ödev uygulaması |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Her dersin sonunda, o derste öğrenilen bilgilere yönelik 10 dakikalık bir kahoot quiz yapılacak. Derse katılım olarak görünen ve 10 hafta devam edecek olan quizler % 10 etkili olacaktır. 1. Vize sınavı (% 20 etkili) okulda yüz yüze yapılacaktır. Ödev teslimi %20 etkilidir. Final sınavı yüzyüze olacak ve % 50 etkilidir. |
Değerlendirme Kriteri |
Quiz/ Kahoot % 10 (ÖK1, ÖK2, ÖK3, ÖK4) |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dersi alacak öğrenciler öğreniminin en az 5. yarıyılında olmalıdır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
kutlug.savasir@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
- |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|