Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Bilgisayar Mühendisliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
TANZER ONURGİL |
Dersi Alan Birimler |
Bilgisayar Mühendisliği |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, etkileşimli 2 boyutlu oyunlarda kullanılan araç ve teknikleri tanıtarak böyle bir oyun gerçekleştirilmesini sağlamaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Michael Morrison. "Teach Yourself Game Programming in 24 Hours". Sams Publishing, 2002. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders anlatımı, grup çalışması, araştırma ödevi, proje |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Bilgisayar Mühendisliği Bölümü, Oda 108. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|