Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İşletme |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. BURCU SELİN YILMAZ |
Dersi Alan Birimler |
Turizm İşletmeciliği |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı pazarlamanın ve turizm ve ağırlama endüstrisindeki uygulamalarının anlaşılmasını sağlamaktır. Öğrenciler en iyi pazarlama uygulamalarını anlayacak, pazarı analiz edebilecek, tüketici davranışını kavrayabilecek, ürün, fiyat, dağıtım ve tutundurma stratejilerini öğreneceklerdir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Kotler, Philip & Armstrong, Gary (2014), Principles of Marketing, Prentice Hall, Inc., New Jersey, 15th Edition. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders anlatma, Ödevler, Örnek olay çalışmaları ve sınıf içi tartışmalar. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
1. Vize sınavı derste işlenen konuları kapsayacaktır. Öğrenciler, konunun teori ve kavramlarını ne kadar anladıkları ile değerlendirilecektir. Ödevlerde farklı türdeki sorular ve/veya örnek olaylar yer alacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Öğrencilerin, derslerin %70' ine katılması zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
E-posta: selin.yilmaz@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|