Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Kimya |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. SERAP ALP |
Dersi Alan Birimler |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı öğrencileri, moleküler orbital simetri tepkimelerinin termal ve fotokimyasal yolla oluşum mekanizmalarını anlayarak iyonik ve radikalik mekanizmalardan farklılığını teorik ve pratik uygulamalarla ortaya koyabilecek ve doğal tepkime süreçleri ile ilişkilendirebilecek düzeye getirmektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: Organik Kimya Reaksiyon Mekanizmaları, Prof.Dr. Metin Balcı, Türkiye Bilimler Akademisi (TÜBA) Yayınevi, Ankara, 2008 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Sunum, konu anlatımı, soru cevap tekniği, örneklendirme |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Öğrenci ara sınav, ödev sunumu ve yarıyıl sonu sınavında sorulacak sorular ile değerlendirilecektir. |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrenci ara sınav, ödev sunumu ve yarıyıl sonu sınavında sorulacak sorular ile değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dönem boyunca derslerin %70'ine devam etme sorumluluğu öğrenciye aittir. Ders saatleri ile ilgili belirtilen zamana uyulmalıdır. Derslerde ve sınavlarda meydana gelebilecek etik-dışı davranışlar konusunda ilgili yönetmelik çerçevesinde hareket edilecektir. D.E.Ü. Fen Fakültesi öğretim ve sınav uygulama esasları yönetmeliğini http://web.deu.edu.tr/fen adresinden temin edebilirsiniz. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
serap.alp@deu.edu.tr, |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Her gün 16.00-16.30 arası |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|